جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / دسته‌بندی نشده / خبر: سیمان تهران مهمترین تامین کننده سیمان در کشور

خبر: سیمان تهران مهمترین تامین کننده سیمان در کشور

تعداد بازدید : 2,389

خبر: سیمان تهران مهمترین تامین کننده سیمان در کشور : عنوان
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ : تاریخ انتشار

شرکت سیمان تهران با تولید روزانه ۱۲ هزار و ۱۰۰ تن کلینکر ، معتبرترین برند و مهمترین تامین کننده سیمان و مصالح ساختمانی در کشور است.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ؛ داود مختار پور مدیرعامل شرکت سیمان تهران در نشست خبری افزود : ظرفیت نصب شده سیمان تهران در یک دهه اخیر از حدود ۲٫۵ میلیون تن به ۱۳ میلیون تن در سال افزایش یافته است.
وی گفت : شرکت سیمان تهران با کارخان های سیمان تهران ، سیمان ایلام ، سیمان هگمتان ، سیمان گیلان سبز ، سیمان نهاوند ، سیمان پیوند گلستان و سیمان لوشان ۱۳٫۷ درصد از کل سیمان تولیدی کشور را در اختیار دارد.
مختارپور با اشاره به کیفیت سیمان تهران و با بیان اینکه علاوه بر عراق و کشورهای منطقه ، مشتریان خوبی هم در اسیای میانه داریم ، افزود : سیمان تهران در ۱۰ ماهه امسال یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۴۶۳ تن سیمان و ۶۳۳ هزار و ۲۸۸ تن کلینکر
صادر کرده است.
وی گفت : سیمان تهران در ده ماه امسال از مجموع سیمان و کلینکر صادراتی کشور ۱۵٫۱۷ درصد سیمان و ۱۲٫۴۳ درصد کلینکر صادراتی را به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل سیمان تهران همچنین به فعالیت های زیست محیطی سیمان تهران اشاره کرد و افزود : توجه ویژه به مسائل زیست محیطی از جمله غبارهای خروجی ، پساب ها و فاضلاب صنعتی ، الودگی های ناشی از بهره برداری معادن و الودگی صوتی داریم و واحدهای تحت پوشش ما به ویژه واحدهای جدید به لحاظ غبار خروجی هیچگونه الودگی ندارند و استانداردهای ما فراتر از استانداردهای داخلی است.
مختارپور گفت : باتوجه به سرمایه گذاری های انجام شده ؛ صنعت سیمان علاوه بر پاسخگویی به رشد اقتصادی ۶ تا ۸ درصدی کشور ، از هم اکنون به اهداف سند چشم انداز در افق ۱۴۰۴ رسیده است .
صدا و تصویر دارد.

Ver peliculas online