جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار و اطلاعیه ها / تولید بتن مسلح به الیاف شیشه

تولید بتن مسلح به الیاف شیشه

تعداد بازدید : 2,238

تولید بتن مسلح به الیاف شیشه

بتن مسلح به الیاف شیشه…

بتن مسلح به الیاف شیشه در استان اصفهان بومی سازی شد.

مدیرعامل شرکتی ساختمانی در اصفهان که این نوع بتن در آن بومی سازی شده است گفت: پس از ۵ ماه کار مداوم و کارشناسی توانستیم این نوع بتن را که بسیار مقاوم است بومی سازی کنیم. آقایی گفت: این نوع بتن بخاطر اینکه درآن بجای آلماتور الیاف شیشه استفاده میشود هم بسیار سبک است وهم شکل پذیری بالایی دارد.

وی گفت :این نوع بتن با خواص فیزیکی، شیمایی ومکانیکی، مقاومت بسیار بالا و ضخامتی کمتر از ۲سانتی متر دارد. وی افزود: افزایش مقاومت بتن در برابر پوسیدگی، کاهش ترک های مویی ناشی از پدیده خزش در بتن، افزایش قابلیت ضربه پذیری و افزایش میزان جذب انرژی و شکل پذیری از دیگر مزایای این بتن جدید است.

وی با بیان اینکه تکنولوژی این نوع بتن تا پیش از این دراختیار چندکشور اروپایی بود افزود: پس از تحریم های یک جانبه غرب، واردات این بتن کاربردی قطع شدو بسیاری از طرح های عمرانی نیمه کاره ماند. آقایی گفت: امروز این بتن نه تنها درکشور بومی شده است بلکه صادرات آن به کشور عراق هم آغاز شده و در ماه های آینده این صادرات را به کشور های دیگر منطقه نیز تسری میدهیم.

بتن مسلح به الیاف شیشه ، نوعی بتن است که بجای آلماتور درآن از مصالح سیمان، ماسه ریزدانه، الیاف شیشه و مواد افزودنی استفاده شده که علاوه بر سبکی، استحکام آن ۱۰برابر بتن های معمولی است.

Ver peliculas online